Inloggen Mijn Club en ClubApp

Mijn Club:

Door inloggen op de site worden pagina's die alleen voor leden zijn wel beschikbaar. Ook heb je onder Mijn Club een overzicht van je persoonlijke items. Zoals je ingeplande diensten en de ledenlijst. 

Inloggen op Mijn Club op de website gaat als volgt:

Op het inlogscherm vul je je bondsnummer in. Daarna maak je met de “wachtwoordvergetenfunctie” een nieuw wachtwoord aan bij je bondsnummer. Maak je met 2 personen of meer gebruik van hetzelfde emailadres dan is dat geen probleem. Per bondsnummer vraag je een nieuw wachtwoord aan.

Je ontvangt dan binnen een paar minuten een mail, waarmee je per bondsnummer een nieuw wachtwoord instelt. Vervolgens kun je met dit wachtwoord en je bondsnummer inloggen op Mijn Club.

 

Inloggen op de KNLTB ClubApp gaat zo:

Handleiding Club App 2.0 (vanaf 6 april 2020)

 

Download de nieuwe ClubApp via de App Store of Google Play.  Na downloaden van de App, zoek je op het beginscherm Tennisclub Pagnevaart op, selecteer daar onze tennisclub. 

Klik hier voor uitgebreide instructie in Dropbox

 

                   

 

Daarna kom je in het inlogscherm. Je maakt met Reset mijn wachtwoord een nieuw wachtwoord aan. Je ontvangt dan een mail, waarmee je je wachtwoord instelt. Vervolgens kun je met dit wachtwoord en je bondsnummer inloggen op de KNLTB Club App. 

 

De nieuwe website is ingesteld voor gebruik met een computer of tablet:

 > www.tcpagnevaart.nl

 

De nieuwe KNLTB Club App is specifiek voor gebruik op je smartphone. 

         >          

 

LET OP: inloggen op Mijn Club op de website en inloggen op de KNLTB ClubApp werkt met hetzelfde wachtwoord. Dus heb je via de website een nieuw wachtwoord ingesteld kun je dat daarna ook gebruiken om in te loggen in de ClubApp en andersom. Je ClubbApp wachtwoord werkt ook op de website.

 

Vragen/problemen: mail naar [email protected]